Projekt DAOBet uruchamia mainnet

Projekt DAOBet, ​​w ramach którego opracowano blockchain dla branży gier, ogłosił koniec gry Game of Stakes. Potwierdzono tym samym uruchomienie sieci głównej pod koniec 2019 roku. Uczestnicy Game of Stakes przetestowali sieć w rzeczywistych warunkach. Zwycięzcy otrzymali 500 000 tokenów BET i zaproszenie do zostania głównymi walidatorami sieci.

Game of Stakes to gra oparta na współpracy dla potencjalnych walidatorów sieci DAOBet.

Gracze zapewnili stabilne działanie sieci i chronili ją przed atakami. Tworzyli inteligentne kontrakty, ładowali sieć transakcjami, wchodzili w grę i dzielili się doświadczeniami.

Dzięki Game of Stakes naprawiliśmy błędy w kodzie i zidentyfikowaliśmy błędy w dokumentacji. Widzieliśmy, jak działa protokół konsensusu w prawdziwym świecie, w którym walidatory mają różne strefy czasowe i konfiguracje urządzeń ”- poinformował zespół DAOBet.

Podczas testów, DAOBet zarejestrował bloki z 6 tysiącami transakcji i szczytowym obciążeniem sieci wynoszącym 12 000 TPS (Transakcje na sekundę).

Zwycięzcami Game of Stakes zostali użytkownicy EOSRIO, FELVALIDATOR i KAISERLABS.

Takie testy są jednym z najważniejszych kroków przed uruchomieniem głównej sieci. Pomaga to zwiększyć bezpieczeństwo projektu i poprawić jego użyteczność

Wszyscy uczestnicy Game of Stakes otrzymali zaproszenie do przyłączenia się do sieci głównej projektu.

DAOBet (wcześniej DAO.Casino) to blockchain dla branży gier o wysokiej prędkości i zerowym koszcie transakcji. Platforma umożliwia tworzenie zdecentralizowanych aplikacji przy użyciu inteligentnych umów i integrację istniejących gier.

Blockchain DAOBet oparty jest na algorytmie Delegated Proof of Stake (DPoS), w którym weryfikatorzy są odpowiedzialni za tworzenie i sprawdzanie bloków. Każdy członek sieci, który jest gotowy do wdrożenia pełnego węzła i utrzymania jego płynnego działania, może zostać zatwierdzającym.

Walidatorzy uruchomią sieć bazową DAOBet pod koniec 2019 roku. Będzie to wymagało od 21 do 100 walidatorów.

DAOBet wdraża mechanizm dynamicznej inflacji (emisja tokenów): liczba nowych monet zależy od ich liczby w stakowaniu. Na początku sieci inflacja wyniesie 20%. Spośród nich 16% otrzymają walidatorzy, a 4% pójdzie na zapewnienie działania sieci.